Tuluksen toimitusjohtaja Liisa Oksanen (kuvassa yllä) odottaa mielenkiinnolla tulevia TBC-tapahtumia ja verkostoitumista muiden TBC-yritysten kanssa.
Tulus on tamperelainen liki kolmikymppinen viestinnän asiantuntijayritys, josta löytyy osaamista strategisesta suunnittelusta käytännön toteutuksiin, sisällöntuotannosta digi- ja somepalveluihin ja visuaalisesta viestinnästä medianäkyvyyteen. Tulukset omaavat roppakaupalla kielitaitoa, palvelua on saatavilla muun muassa englanniksi, ruotsiksi, kiinaksi ja venäjäksi. Tuluksen päätoimipaikka sijaitsee Tullin alueella, Pinninkadulla ja sivutoimipisteet Helsingissä ja Lahdessa.
”Verkosto tarjoaa loistavan paikan iskeä yhdessä kipinää menestykseen.”
Tuluksessa työskentelee 24 tulusta, viestinnän ja markkinoinnin ammattilaista, joilla on ilo työskennellä monien mahtavien asiakkaiden kanssa. Viime aikoina tulukset ovat palvelleet esimerkiksi metsäteollisuuden, rakentamisen, energian, IT:n ja terveysteknologian parissa toimivia asiakkaita heidän liiketoimintansa erilaissa käänteissä.
”Toimintamme ehdoton valtti on erinomainen palvelu ja asiakkaidemme kanssa kehittämämme kumppanuuteen perustuvat uudenlaiset viestinnän ja markkinoinnin ulkoistamisen Oma tulus® -palvelut. Samalla olemme monipuolistaneet mm. digitaalisen viestinnän, sosiaalisen median ja kansainvälisen viestinnän osaamistamme. Meillä on asiakkaisiimme vahvasti sitoutunut monitaitoinen tiimi”, Toimitusjohtaja Liisa Oksanen summaa.
Tulus tarjoaa viestintää kokonaisvaltaisesti. Yrityksen bravuureita ovat:
Lisäksi Tulus tarjoaa monipuolista viestinnän koulutusta Tulus-akatemian alla. Koulutukset räätälöidään asiakkaan käytännön tarpeisiin ja sen mukaan, ovatko kohderyhmänä esimerkiksi myynnin vai viestinnän ammattilaiset, yrityksen johtoryhmä tai vaikkapa HR-asiantuntijat. Kiiteltyjen koulutusten muotona toimii niin lyhyt tietoisku, luento, työpaja kuin webinaarikin.
Uusi vuosi tuo aina mukanaan uudet suunnitelmat – keväällä 2021 Tulus lanseeraa uuden palvelun, Tulus-tutkan. Tutka-palvelu kehittää viestintää ja markkinointia datan avulla ja ohjaa viestintäresurssien viisasta käyttöä yrityksen liiketoiminnan tukena. Palvelu perkaa analytiikkaa, raportoi selkokielellä, koostaa toimintaohjeita ja kehittää sisältöjä.
Tulukset ovat erityisen innoissaan TBC-verkostosta. ”Oli kyseessä sitten kouluttautuminen tai liiketoiminnan kehittäminen, ideoiden sparrailu tai ajatusten jakaminen, TBC-verkosto tarjoaa hienon mahdollisuuden oivaltaa uutta vuonna 2021”, Oksanen toteaa.
Tulukseen ja tuluksiin voi tutustua täällä.
Kurkkaa Tuluksen tuoreimmat työt täältä.
Vitec Acuten ydinosaamista on terveydenhuoltopalveluiden kehittäminen.
Vitec Acute Oy on terveydenhuollon tietojärjestelmiin erikoistunut ohjelmistoyhtiö ja osa pohjoismaista ohjelmistoyhtiö Vitec Software Groupia.
Vitec Acuten tuote, eli ACUTE-potilasjärjestelmä on arkea helpottava ja asiakaskokemusta parantava työkalu lääkäriasemille, työterveyshuoltoon, erikoissairaanhoitoon ja terapiaan niin yksityiselle kuin julkiselle sektorille. Luotettavaa ACUTE-potilastietojärjestelmää tehdään lähellä asiakasta ja vahvassa yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa.
”Luotettava potilastietojärjestelmä takaa hoidon laadun, ja käytettävyys vapauttaa aikaa asiakkaalle. Haluamme käyttäjämme pystyvän keskittymään potilaiden terveyden edistämiseen”, kertoo toimitusjohtaja Janne Vainio.
Yhteentoimivuus on kaiken tekemisen perustana. Tavoitteena on turvata resurssien parempi saatavuus, jotta mahdollistetaan yksilön parempi hoitopolku.
Avoimiin rajapintoihin perustuva ACUTE on laajennettava, moderni ja avoin terveydenhuollon A-luokan tietojärjestelmä. Se mahdollistaa sovelluskomponenttien muutokset ja laajennukset toisistaan riippumattomasti, eikä järjestelmän kehittäminen sido asiakasta yhteen järjestelmätoimittajaan ikuisiksi ajoiksi. Asiakkaalla on mahdollisuus kehittää järjestelmää omiin tarpeisiinsa sopivaksi, mutta myös laajentaa sitä ACUTEn ulkopuolisilla sovelluksilla.
”Halusimme mukaan TBC:n toimintaan, koska halusimme verkostoitua toisten Pirkanmaalaisten yritysten kanssa ja sen avulla kehittää oman organisaatiomme toimintaa.”
”Onnistunut potilaan hoito edellyttää työtä yli organisaatiorajojen, eikä hoito pelkästään organisaation omissa hoitoprosesseissa takaa parasta lopputulosta”, Vainio selittää, ja jatkaa ”asiakkaamme voivat rakentaa kumppanuuksia toistensa kanssa ja toimia markkinoilla palvelun tuottajana osana isompaa kokonaisuutta”.
Monipuolinen käyttäjäkunta onkin palvelun rikkaus. Laajennusten toimittajaksi voi valita melkein minkä tahansa toimittajan alati kasvavasta asiantuntijaverkostosta, Acusfääristä, mikä mahdollistaa asiakkaan tarpeiden täyttämisen ketterästi. Järjestelmien toimivuutta tarvitaan resurssien saatavuuden turvaamiseksi, mikä taas mahdollistaa potilaan paremman hoidon.
”Terveydenhuoltopalvelujen kehittämisessä on lopulta kyse hyvinvoinnin parantamisesta niin, että uudistuksista hyötyy ammattilaisten ja asiakkaiden ohella koko yhteiskunta”, Vainio kiteyttää.
Henkilöstön kehittäminen onkin tässä avainasemassa. ”Halusimme löytää kumppanin, jonka avulla voimme ylläpitää henkilöstömme muutosvalmiutta muuttuvassa maailmassa”, Vainio summaa.
Lue yrityksestä lisää täältä.